BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 21 Jun 2011

Cinta Kita Terhenti Di Sini

Sayang
aku tak mampu meneruskan perhubungan kita lagi
Semakin aku gagah melayari bahtera cinta kita
semakin aku menghampiri masa depan yang tak bererti

Sudah bertahun kita kenal
sudah dua dekad kau mendampingiku
namun aku masih tak berdaya mempertahankan kasih suci

MALAS
aku mengkagumi pengaruhmu
walaupun meniti disetiap bibir insan atas dasar dibenci
kerana sifatmu
Aku tetap menyayangimu sepenuh hati

Biar nanti orang tahu
keranamu aku mati
kita serasi
sayang sekali kita tak pernah bersua
Hadirmu hanya dapat kurasakan
namun kesetiaanku padamu takkan ku mungkiri

Sayang
maafkan aku...
Maafkan aku kerana aku tak mampu
Tak mampu untuk terus menipu
Hanya dikau yang tahu
betapa aku merindui si dia yang pernah aku miliki suatu masa dahulu,
ketika kau pergi jauh...

Aku tetap merindui RAJIN
biarpun ketika bersama kau ketika itu
Dia cinta sejatiku
sebelum kau taburkan dusta padaku
dan aku ingin bersamanya semula
kerana sinar harapanku ada padanya...

Sayang
usah kecewa
kerana aku tahu kau setia.

Masih ramai insan disana yang ingin berkasih denganmu
Cukup sudah MALASku
ku akhiri luahan ini dengan SALAMku

Karya:Kuje

0 kenyataan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...