BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 20 November 2012

Intan Dalam Kaca

Selamat pengantin baru kepada mu
Semoga berbahagia dengan jodoh yang sudah tertulis untukmu.

"Aku belajar banyak benda dari kau,
banyak perkara dan sememangnya aku tak kan ada perasaan cinta terhadap perempuan yang bukan muhrim selagi tak bergelar isteri."

Terima kasih kerana mengajarku apa erti sebenar cinta sejati.
Terima kasih juga kerana tak menjemputku ke walimatulurus mu.

InsyaAllah, nanti aku kahwin, aku jemput kau, suami dan bakal anak-anak kau.

"Aku bukan orang baik dan selayaknya bukan dengan kau. Aku faham apa maksud "I bukan yang terbaik untuk U".

Aku dah cuba cari yang terbaik dan yang lebih baik tapi yang lebih baik itu mencari yang lebih baik dari aku.

Aku tak dapat sebutir intanpun dalam ribuan intan itu.
Mentang-mentanglah aku pemuzik yang masih belum sempurna tingkahku dan amalan ku.
Tak mengapa, dalam ribuan kaca pasti ada sebutir intan. InsyaAllah.

Jika intan menolakku, aku akan mencari intan yang berada dalam ribuan kaca itu sedaya yang ku mampu.

Terima kasih.

Karya: Kuje

0 kenyataan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...