BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 21 Ogos 2009

Ingin Kembali

Terasa hina bila bertakhta di jalanan
menyingkap kembali personaliti yang hanya menjadi kenangan
insan disegani ialah aku
pada suatu ketika dulu kerana ilmu

manusia yang dibenci ialah aku
ketika ini dan seluruhnya waktu kerana sikapku

aku bukannya mahu penipu
bukannya mahu mengampu
sebenarnya aku bukan begitu

aku ingin kembali lagi menjadi seperti 10 tahun lalu
takkan sukar jika ada keyakinan yang jitu
takkan mudah jika putus asa dalam diriku

azan sudah berkumandang tandanya aku perlu lakukan sesuatu
Allah sentiasa ada membantu
bagi hamba-hamba yang mengejar cinta yang satu

abstrak ialah nawaitu
nyata ialah perubahanku
nantikan andainya itu ialah aku..

karya:
Kuje

0 kenyataan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...