BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 21 Ogos 2009

Mengharapkanmu

Ku harapkan cinta
namun yang hadir hanya derita
Gadisku,mengertikah kesetiaanku bukan hanya dengan kata-kata
janji kita masih diawang-awangan terseksa
aku masih terdampar disini
sedangkan kau merenangi lautan yang tak ku alami
kebahagiaanmu menjadi barah kehidupan yang sunyi
kebobrokan perjalananku amat sadis kerana liku-liku ini
sudikah kau mendengarnya dengan niat suci
umpamakan aku sebatang kara di pinggir kali
sudah pasti...
kau akan sedari..
aku bukan seperti dulu lagi
kau sentiasa ku rindui
setiap detik titis-titis airmataku jatuh ke bumi
aku masih menantimu di sini...
masih mengharapkanmu biar apapun terjadi
hatimu ku tak sanggup lukai
ku tahu sakitnya bila cinta didustai
harapan agar kau fahami
aku inginkan saat-saat indah kita kembali..

karya:
kuje

0 kenyataan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...